مزرعه ی سبز
انجمن علمی مهندسی کشاورزی پیام نور دزفول 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

چت باکس


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازدانشجویان علاقمند به این جشنواره میتوانند به لینک های سایت مزرعه ی سبز مراجعه و با کلیک بر روی لینک جشنواره ملی حرکت از تمامی اطلاعات این جشنواره مطلع شوند.

[ دو شنبه 12 خرداد 1393 ] [ 1:0 ] [ نگار رحم خدا ]

معرفی جشنواره

ششمین جشنواره ملي حركت ويژه انجمن‌هاي علمي دانشجويي و با تاكيد بر ارتباط ميان انجمن‌هاي علمي دانشجويي و جامعه و صنعت در آبان ماه سال 1392 برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاري پنجمین جشنواره ملي حركت عبارتست از:

1ـ نمايه‌سازي آثار، توليدات و دستاوردهاي انجمن‌ های علمي در دانشگاههاي دولتي و تعداد بسياري انجمن علمي دانشجويي در حال فعاليت تحت نظر دانشگاه پيام نور، جامع علمي ـ كاربردي.

2ـ مديريت دانش و منابع اطلاعاتي توليد شده در انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاههاي دولتي و غيردولتي.

3ـ شناسايي، معرفي و تقدير از انجمن هاي علمي دانشجويي برگزيده در عرصه‌هاي آموزشي، ترويجي، پژوهشي، فناوري، اختراع و ابتكار، كارآفريني، نشريات علمي دانشجويي و ....

4ـ شناسايي معرفي و تقدير از شركتهاي دانشجويي صنايع كارآفرين،مدیران مخترع پژوهشگر ، خیرین برگزیده صنعت و دانشگاه

5ـ ايجاد فن‌بازار و نمايشگاه دستاوردهاي انجمن‌هاي علمي دانشجويي در كنار صنايع به منظور تقويت پيوندها ميان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازي در اين مسير. 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 خرداد 1393 ] [ 23:49 ] [ نگار رحم خدا ]

 

گزنه نیوزلندی می تواند افرادی که از کنارش رد می شوند را هم مسموم کند و آن ها را بکشد اما این گیاه تنها یکی از ترسناکترین گیاهان دنیا است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، برخی از گیاهان هستند که می توانند انسان ها را مسموم کنند و حتی برخی دیگر دست زدن به آن ها نیز باعث بروز مشکلاتی مانند عفونت های مختلف در بدن می شود. در میان دسته گیاهان سمی بخشی هستند که حتی نزدیک شدن به آن ها نیز می تواند کشنده باشد. این گیاهان که در طبیعت نیز پیدا می شوند به ترسناک ترین گیاهان دنیا مشهور شده اند.

 

** Red Tide

 

ترسناک‌ترین گیاهان دنیا-www.jazzaab.ir

 

ترسناک ترین و البته بزرگترین قاتل حیوانات دریایی گیاهی به نام "Red Tide "است که سمی قوی را از خود ساتع می کند. در زمان های مشخصی از سال در برخی از ساحل های اقیانوس های آرام و اطلس این جلبک های قرمز نمایان می شوند و تنها نزدیک شدن به آن ها می تواند حیوانات را از بین ببرد. بسیاری از مرگ های دسته جمعی به علت وجود همین جلبک ها است. "باشگاه خبرنگاران"

 

** Spurge Laurel

 

ترسناک‌ترین گیاهان دنیا-www.jazzaab.ir

 

یکی از بی رحم ترین گیاهان دنیا را می توانید در هر جنگلی ببینید. این گیاه برگ های سبز و نرمی دارد که بسیار زیبا هم هستند اما در پشت این زیبایی با خشونت رفتار می کنند. دست زدن و یا حمل و نقل اشتباه این گیاه می تواند باعث بروز خونریزی های داخلی و از کار افتادن عضلات ظرف چند ساعت شود. این نشانه ها به سرعت انسان ها را به سمت مرگ راهی می کنند. درمان برای این گیاه بسیار کم است و البته درمان آن بسیار دردناک نیز هست.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 خرداد 1393 ] [ 1:13 ] [ نگار رحم خدا ]

س گل و گیاه و قشنگ دانلود عکس گل های زیبا تصویر گل های قشنگ عکس باغ های گل زیبا در شهر دبی باغ گل قشنگ دبی عکس گل های زیبا

فستیوال گل
فستیوال گل در دبی با 45 میلیون گل

فستیوال گل در دبی با 45 میلیون گل

فستیوال گل در دبی با 45 میلیون گل

فستیوال گل در دبی با 45 میلیون گل

 

[ یک شنبه 4 خرداد 1393 ] [ 1:0 ] [ نگار رحم خدا ]

آناناس نوعی میوه است که ریشه آن از جنوب برزیل و پاراگوئه است. بزرگی آن ۱–۱٫۵ متر و بزرگی برجستگی روی آن تا ۳۰–۱۰۰ سانتیمتر است.این میوه نوعی میوه چندگانه است.

این گیاه بومی دائمی ناحیه گرمسیری قاره‌ای آمریکا است. میوه‌های خاردار و مطبوع آن از کوبا، پورتوریکو و هاوایی از نظر محصول، آناناس در رتبه اول قرار داد. آب و میوه‎ آن کنسرو می‌کنند. همچنین در جزایر فیلیپین از برگ‌های خاردار آن رشته‌هایی به دست می‌آید که با آن پارچه می‌بافند.

[ شنبه 3 خرداد 1393 ] [ 23:57 ] [ نگار رحم خدا ]

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی خلیج فارس

 

http://s3.picofile.com/file/7404945799/21.gif

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 خرداد 1393 ] [ 23:50 ] [ نگار رحم خدا ]

 

شهادت امام موسی کاظم,امام موسی کاظم,سالروز شهادت امام موسی کاظم

بیست و پنجم رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)، امام هفتم شیعیان جهان در سال 183 هجری است.

درباره حبس امام موسی (ع) به دست هارون الرشید شیخ مفید در ارشاد روایت می كند كه علت گرفتاری و زندانی شدن امام، یحیی بن خالد بن بر مك بوده است زیرا هارون فرزند خود امین را به یكی از مقربان خود به امام جعفربن محمد ابن اشعث كه مدتی هم والی خراسان بوده است سپرده بود و یحیی بن خالد بیم آن را داشت كه اگر خلافت به امین برسد جعفربن محمد را همه كاره دستگاه خلافت سازد و یحیی و بر مكیان از مقام خود بیفتند.

 

جعفر بن محمد بن اشعث شیعه بود و قایل به امامت موسی (ع) و یحیی این معنی را به هارون اعلام می داشت. سرانجام یحیی پسر برادر امام را به نام علی بن اسماعیل بن جعفر از مدینه خواست تا به وسیله او از امام و جعفر نزد هارون بدگویی كند. گویند امام هنگام حركت علی بن اسماعیل از مدینه او را احضار كرد و از او خواست كه از این سفر منصرف شود. و اگر ناچار می خواهد برود از او سعایت نكند. علی قبول نكرد و نزد یحیی رفت و بوسیله او پیش هارون بار یافت و گفت از شرق و غرب ممالك اسلامی مال به او می دهند تا آنجا كه ملكی را توانست به هزار دینار بخرد. هارون در آن سال به حج رفت و در مدینه امام و جمعی از اشراف به استقبال او رفتند. اما هارون در قبر حضرت رسول (ص) گفت یا رسول الله از تو پوزش می خواهم كه می خواهم موسی بن جعفر را به زندان افكنم زیرا او می خواهد امت ترا برهم زند و خونشان بریزد. آنگاه دستور داد تا امام را از مسجد بیرون بردند و او را پوشیده به بصره نزدوالی آن عیسی بن جعفربن منصور بردند.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 خرداد 1393 ] [ 23:35 ] [ نگار رحم خدا ]
 

[ جمعه 2 خرداد 1393 ] [ 23:41 ] [ نگار رحم خدا ]

http://sobheqazvin.ir/wp-content/uploads/2014/04/529085_0r8yE100.jpg

[ جمعه 2 خرداد 1393 ] [ 23:31 ] [ نگار رحم خدا ]

عضی از گیاهان زینتی در فضای خانه قادر هستند برخی از گازهای سمی موجود در دود سیگار، مواد شوینده و آرایشی، پلاستیک و یا مصالح ساختمانی مصنوعی که در آلودگی هوای داخل منازل نقش دارند توسط تکنیک گیاه‌پالایی یا Phytoremediationاز بین ببرند و یک روش طبیعی برای جذب عناصر مضری چون تری­کلرواتیلن، بنزن و فرمالدئید ناشی از موارد ذکر شده بوجود بیاورند. این گازها در اثر عدم تهویه مناسب در فضای خانه تجمع یافته و تشدید کننده حالت تهوع، بیماری‌های تنفسی، آسم و حتی سرطان هستند. بر اساس تحقیقات انجام شده به ازای هر 12 متر مربع یک گیاه از گیاهان آپارتمانی که دارای این قابلیت هستند، توصیه شده است. البته اندازه این گیاهان هم موثر است و حداقل باید متناسب با یک گلدان با قطر 15 سانتی متر باشد. در ادامه به تعدادی از این گیاهان اشاره شده است.

آلوئه‌ورا

انواع دراسنا


ادامه مطلب
[ جمعه 2 خرداد 1393 ] [ 23:20 ] [ نگار رحم خدا ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 28 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه ی مخاطبین وب مزرعه ی سبز... حرفی ندارم جز آرزوی سرسبزی امیدهایتان... ویک دنیا سپاس به خاطر حضور سبزتان... دبیر انجمن کشاورزی
آرشيو مطالب
خرداد 1395
ارديبهشت 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 تير 1394 خرداد 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 دی 1391
امکانات وب