مزرعه ی سبز

مزرعه ی سبز
انجمن علمی مهندسی کشاورزی پیام نور دزفول 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

چت باکس


خبری تحلیلی مُهـــرستان» ؛ حمید رضا جانباز امروز در…

مهندس جانباز , مدیرعامل آبفا کشور

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور گفت : تامین آب شرب پایدار به منظور استفاده استان های حاشیه خلیج فارس با بهره گیری از ظرفیت ساخت آب شیرین کن ها به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار وزارت نیرو است.

به گزارش «روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهر» ؛ حمید رضا جانباز امروز در بازدید از خطوط انتقال آب به شهرهای جنوبی استان فارس در جمع مردم اشکنان افزود: بازنگری فوری در استفاده بهینه و فرایند بهره برداری از آب شیرین کن ها لازم و ضروری است .

وی در راس هیاتی متشکل از مشاور مدیر عامل آبفا کشور در امور مجلس ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ،مدیران عامل صنعت آب و آبفای استان فارس ، نماینده مردم شهر ستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ،مدیر عامل خط آبرسانی خلیج فارس و مسئولین محلی ، از تاسیسات آبرسانی به شهر ستان های لامرد و مهر منشعب از خط آبرسانی خلیج فارس بازدید نمود.

جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور طی بازدید از تاسیسات آبرسانی به شهرستان های لامرد و مـُهر از خط آبرسانی خلیج فارس و بخشی از تاسیسات آبرسانی ، ایستگاه پمپاژو مخزن ذخیره ۲۰ هزار مکعبی بازدید نمود

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور در این سفر طی دیداری با مردم اشکنان از توابع شهرستان لامرد ، در جمع مردم طی سخنانی اظهار داشت : راهبرد و سیاست شرکت مهندسی آبفا کشور، برداشت کلیه مشترکین در استان های بهر ه مند از این خط آبرسانی می باشد که این بهره مندی بر اساس تخصیص های مصوب وزارت نیرو بوده و این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.

جانباز در بخش دیگری از این سفر یک روزه به اتفاق هیئت همراه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد به بررسی وضعیت آبرسانی به این شهرستان پرداخت .

وی در این جلسه با توجه به وضعیت منابع آبرسانی در کشور به ویژه در استان های جنوبی ، صرفه جویی و صیانت از منابع آب را امری اجتناب ناپذیر عنوان و بیان داشت : با توجه به بالا بودن متوسط مصرف سرانه آب کشور ،صرفه جویی و فرهنگ سازی در این خصوص همتی همگانی را می طلبد و باید با عزمی ملی در حفظ و صیانت و استفاده مطلوب از منابع آب شرب موجود قدم برداریم.

محمد علی قلندری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس ، در این جلسه ضمن ایراد سخنانی در خصوص وضعیت آبرسانی به شهر های استان ، به بیان گزارشی از منابع آب و روند آبرسانی به شهرهای جنوبی استان فارس ، به ویژه شهرستانهای لامرد و مهر و مشکلات موجود در این مناطق پرداخت .

نماینده ی مردم شهرستانهای مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستانها نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آبفا استان فارس و مدیر عامل این شرکت در این شهرستانها به تشریح مسائل اولویت دار در زمینه ی منابع آب و آبرسانی به مردم شهرستانها ی مذکور پرداختند.

مدیر عامل شرکت آبفا کشور به اتفاق مسئولین همراه در ادامه این سفر کاری پس از بازدید از وضعیت آبرسانی و منابع آب شهر وراوی و همچنین بررسی خط آبرسانی به این شهر منشعب از خط آبرسانی خلیج فارس ، دستور تامین منابع مالی تکمیل خط آبرسانی به شهر وراوی را صادر نمود .

وی در ادامه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان مهر ضمن بیان رویکرد راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به طرح موضوع وضعیت آبرسانی و منابع آب این شهرستان پرداخت و بر تلاش و تسریع در تکمیل مجتمع آبرسانی اولویت دار اردوان و فال با لحاظ تامین منابع مالی با کمک استانداری فارس و ردیف های متمرکز طرح های آب روستایی تا پایان سال ۱۳۹۳ تاکید نمود .

مهندس جانباز در حاشیه این این سفر با حضور در شهر اسیر ضمن زیارت قبور متبرک شهدای گمنام این شهر ، در جمع مسئولین شهرستان و استان ،به بررسی آبرسانی کوتاه مدت و مناسب ،لحاظ طرحهای آبرسانی پایدار بلند مدت ،تعیین تکلیف و بررسی امکان انتقال مدیریت آب شهر اسیر از شرکت آبفا روستایی به شرکت آبفا شهری از طریق روش های قانونی و هماهنگی با استانداری فارس پرداخت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 1:7 ] [ نگار رحم خدا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه ی مخاطبین وب مزرعه ی سبز... حرفی ندارم جز آرزوی سرسبزی امیدهایتان... ویک دنیا سپاس به خاطر حضور سبزتان... دبیر انجمن کشاورزی
آرشيو مطالب
خرداد 1395
ارديبهشت 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 تير 1394 خرداد 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 دی 1391
امکانات وب